I onsdags kväll var jag iväg på hingstvisning på Strömsholm. Det är alltid kul och inspirerande att komma iväg på lite hästevenemang och umgås med andra hästtokiga folk! Här ses hingsten Sibelius Du kanske också gillar Vardag 2 februari, 2016 Barndomsminnen 15 augusti, 2016 Lipizzaner Riks 2014 17 oktober, 2014