En hög med nyskördat hö doftar ljuvligt och påminner om barndomens glada dagar på Ängvaktartorp. Nuförtiden är det länge sedan vi tagit eget hö då all vår mark för tillfället används som beteshagar. Du kanske också gillar Vardagsbilder – några dagar i augusti 21 augusti, 2016 Kvällsbilder 10 juni, 2015 Rama – dag 2 3 februari, 2017