För Timon som är på inridning hos Frida går det bra. Frida hälsar att han är en mycket trevlig häst och att han ställer upp sig vid staketet så att ridskolebarnen får klappa honom om kvällarna. Så spännande med dessa rapporter från Frida! Du kanske också gillar Nytt år igen 1 januari, 2018 Blomster 15 september, 2015 Kastrering 14 maj, 2014