Träningen med Nisse fortsätter. Vi jobbar lite med arbete vid hand, hittills går träningen utmärkt. Nisse är så avslappnad och fokuserad och det underlättar ju en hel del! Här ses Nisse första gången han har sadel på sig, inga problem. Du kanske också gillar Nya inackorderingar 17 maj, 2017 Livet leker 3 april, 2017 Lill-Rama 3 juni, 2019