Just nu har ridskolan vinteruppehåll, men för att väntan inte ska bli alltför lång anordnade vi i söndags en uteritt i härligt vinterväder. Efteråt blev det fika i den något varmare sadelkammaren. Både ponnyer och barn tyckte det var jättekul! Du kanske också gillar Gårdsmönstring 2017 29 augusti, 2017 Träningspass Per 21 augusti, 2015 Ängvaktartorp på Facebook 16 oktober, 2015