Just nu har ridskolan vinteruppehåll, men för att väntan inte ska bli alltför lång anordnade vi i söndags en uteritt i härligt vinterväder. Efteråt blev det fika i den något varmare sadelkammaren. Både ponnyer och barn tyckte det var jättekul! Du kanske också gillar Equine Touch 11 augusti, 2015 Snöoväder 2 februari, 2015 Ridläger 3 augusti, 2016