Träningen med Nisse fortsätter. Vi jobbar lite med arbete vid hand, hittills går träningen utmärkt. Nisse är så avslappnad och fokuserad och det underlättar ju en hel del! Här ses Nisse första gången han har sadel på sig, inga problem. Du kanske också gillar Dräktigt sto 20 juni, 2017 Snöhästar 11 januari, 2016 Helmut 24 maj, 2017