Här kommer årets julkort från oss på Ängvaktartorp, lite sent här på bloggen, men gott nytt år-hälsningen är i alla fall i tid! Det är unghingsten Pluto Timon som får agera tomte-modell i år. Du kanske också gillar Sommarfunderingar 30 juni, 2016 Uppehåll 17 december, 2017 Ur besökarens perspektiv 20 oktober, 2016