Som avslut på den slaskiga veckan fick vi äntligen sol och minusgrader. Vi passade på att njuta av solen under en uteritt. De vita öronen tillhör Cabra som var min kompanjon på uteritten. Du kanske också gillar Sommarfunderingar 30 juni, 2016 Minus 6 januari, 2016 Cabrisa 14 januari, 2017