En hög med nyskördat hö doftar ljuvligt och påminner om barndomens glada dagar på Ängvaktartorp. Nuförtiden är det länge sedan vi tagit eget hö då all vår mark för tillfället används som beteshagar. Du kanske också gillar Per i skolan 14 april, 2015 Lektion 2 april, 2014 Julritt 21 december, 2015