Saga, Bella och Athena mumsar hösilage i den fina solnedgången. Strax efter kl 20 på kvällen och det är så ljust ute, det är underbart med vår! Du kanske också gillar Världens bästa Pluto Canisso 31 mars, 2014 Vardagsbilder juli 2016 19 juli, 2016 Reflektioner av sommaren 29 augusti, 2018